Vervangende stempas aanvragen
Bent u uw stempas kwijt, is deze beschadigd of heeft u geen stempas ontvangen? Vraag dan een vervangende stempas aan.
- Dit kan schriftelijk en digitaal tot en met vrijdag 24 oktober 2025;
- Dit kan bij balie burgerzaken tot dinsdag 28 oktober 2025 12.00 uur.
Zo vraagt u digitaal een vervangende stempas aan
Vraag hier digitaal uw vervangende stempas aan
- De gemeente moet het de aanvraag uiterlijk vrijdag 24 oktober 2025 hebben ontvangen.
- Vraag uw vervangende stempas op tijd aan. De stempas wordt per post bezorgd, waardoor wij niet kunnen garanderen dat u deze op tijd ontvangt.
- Stemmen kan alleen met de nieuwe stempas; de oude stempas is niet meer geldig.
Zo vraagt u uw vervangende stempas in het gemeentehuis aan
- U neemt uw identiteitsbewijs mee.
- Maak bij voorkeur een afspraak, maar binnenlopen zonder afspraak mag ook. U krijgt de vervangende stempas direct mee.
- Dit kan bij balie burgerzaken tot dinsdag 28 oktober 2025 12.00 uur.
Zo vraagt u schriftelijk een vervangende stempas aan
- Download het formulier 'Verzoek om vervangende stempas' of vraag het aan bij de gemeente.
- Vul het formulier in.
- Stuur het formulier samen met een kopie van uw identiteitsbewijs naar gemeente De Ronde Venen of mail het naar verkiezingen@derondevenen.nl. De gemeente moet het uiterlijk vrijdag 24 oktober 2025 hebben ontvangen.
- Vraag uw vervangende stempas op tijd aan. De stempas wordt per post bezorgd, waardoor wij niet kunnen garanderen dat u deze op tijd ontvangt.
Deel deze pagina